Następnego dnia po imprezie

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

Kolejny dzień upłynie ci w wolniejszym tempie, będziesz się też musiała wsłuchiwać w głos własnego ciała. Wczoraj ono zrobiło to, czego chciałaś, a teraz nadszedł czas, aby traktować je delikatnie i robić to, o co prosi. Nie wykonuj żadnych forsownych zajęć. Zatrułaś swój organizm, dlatego daj mu czas na odzyskanie pełnej sprawności.

Wskazówki, które ułatwią ci powrót do normalności

Napij się wody po przebudzeniu. W ten sposób nawodnisz     organizm. Lepiej powoli ją sączyć, zamiast wypić jednym haustem. Staraj się wypijać 250 ml co pół godziny.
Zamiast kawy wypij szklankę ciepłej wody z sokiem z cytryny i odrobiną miodu. Możesz wypić tyle, ile chcesz. Obniży to kwasowość w żołądku oraz podniesie poziom cukru we krwi.
Zrób sobie śniadanie z płatków musli, jogurtu, świeżych owoców, orzechów i nasion. Wyrówna to kwasowość w żołądku oraz poziom cukru, dostarczy też zdrowej potrzebnej energii w sposób niepowodujący gwałtownego wzrostu poziomu cukru.
Pij herbatkę miętową i dużo wody przez cały dzień. Dzięki temu nawodnisz organizm i unormujesz trawienie.
Wypij trochę wody gazowanej. Woda zawierająca dwutlenek węgla pomoże dotlenić krew.
Jedz dużo świeżych warzyw i owoców oraz sałatek, brązowego cukru oraz serów i jogurtów niezawierających krowiego mleka, a także pieczone ryby, nasiona, orzechy i śliwki. Wspomniane produkty spowodują utrzymanie stałego poziomu energii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *