Spożywaj codziennie przynajmniej jedną porcję krótkoziarnistego brązowego ryżu (niełuskanego)

ryż

Your ads will be inserted here by

Easy Plugin for AdSense.

Please go to the plugin admin page to
Paste your ad code OR
Suppress this ad slot.

Ryż jest jednym z najbardziej chłonnych węglowodanów, które będą występowały w twojej diecie. Wydaje się, że jego spożywanie pomaga uniknąć problemów związanych z reakcjami alergicznymi oraz brakiem tolerancji pokarmowej wywoływanej przez wiele węglowodanów opartych na pszenicy.

Niełuskany ryż sprzyja zdrowym jelitom i utrzymuje cukier na odpowiednim poziomie (chleb i ziemniaki powodują znacznie silniejszy wzrost poziomu cukru we krwi, po którym następuje bardziej raptowny spadek). Jego wysoki stopień wchłaniania oznacza, że może pełnić rolę „przepychacza” w dolnym odcinku jelit.

Różne gatunki ryżu krótkoziarnistego wydają się lepiej oczyszczać układ jelitowy. Wyobraź sobie, jak wyglądają rury w twoim domu po 20 latach używania – przypuszczalnie skorodowały lub trzeba było wezwać hydraulika, aby przywrócił im dawną sprawność. Brązowy ryż pełni funkcję gąbki, która wędruje przez układ pokarmowy, zbierając po drodze wszystkie osady i resztki i usuwając je na zewnątrz. W trakcie programu całkowitego oczyszczenia organizmu w miejscu usuniętych odpadów nie pojawiają się nowe. Oznacza to, że za każdym razem, gdy jesz chłonny ryż, zabiera on ze sobą kolejną niewielką porcję odpadów, aż jelita zostaną całkowicie oczyszczone. Ryż o krótkim ziarnie posiada najsilniejsze właściwości wchłaniające i powinien być spożywany w trakcie całego programu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *